F.A.Q.

Για οποιαδήποτε απορία ή ερώτηση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε από την Contact Form είτε τηλεφωνικά.
Ασφάλεια συναλλαγών + -

Οι τρόποι πληρωμής διέπονται από τους αυστηρότερους κανόνες ασφαλείας.

Η πληρωμή με αντικαταβολή θεωρείται συναλλαγή εκτός Internet.

Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα διέπεται από αυστηρότατους όρους και για τα δύο μέρη (πωλητής – αγοραστής) και επιφέρει βαρύτατες κυρώσεις σε όποιο από τα δύο μέρη επιχειρήσει οποιαδήποτε μη επιτρεπτή συναλλαγή (χρήση πιστωτικής κάρτας από τον μη κάτοχο, χρήση πιστωτικής κάρτας που έχει δηλωθεί ως κλεμμένη, επιχείρηση χρέωσης πιστωτικής κάρτας χωρίς την έγκριση του κατόχου κ.τ.λ.) Στο τελευταίο στάδιο της παραγγελίας σας, δηλαδή στην πληρωμή, θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον της συνεργαζόμενης εταιρείας (Eurobank) που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών για την πληρωμή της παραγγελίας.

Τρόποι πληρωμής + -

Το ηλεκτρονικό κατάστημα με διακριτικό τίτλο artinamiracle.gr δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (3D Secure, SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα παρακαλούμε όπως ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε στη φόρμα παραγγελίας τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο, μη εξουσιοδοτημένο, πρόσωπο.

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της artinamiracle.gr
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας στους παρακάτω λογαριασμούς:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ IBAN:­­­­­­­­­­­­­­­­­­ GR7701107410000074100131965

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ IBAN: GR25 0172 2260 0052 2604 4378 121 Τι είναι το IRIS - Τι ισχύει για τις επιχειρήσεις και ΚΞΓ

ALPHA BANK ΙΒΑΝ: GR8301404870487002310017091

EUROBANK IBAN:­­­­­­­­­­­­­­­­­­ GR5202600420000560201328455

Όνομα Δικαιούχου: ΝΤΖΙΒΑΝΙΔΟΥ ΔΙΑΝΑ

Παρακαλούμε κατά την κατάθεση, συμπληρώστε τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας. Με την λήψη ενημέρωσης στο σύστημα πληρωμών μας για την εξόφληση, επιβεβαιώνουμε την παραγγελία σας και ξεκινά η διαδικασία αποστολής της.

Παρακαλούμε κρατήστε το αποδεικτικό κατάθεσής σας.

Τρόποι Αποστολής + -

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):

«Σας ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε για τις αγορές σας.
H παραγγελία σας με κωδικό XXXXXX καταχωρήθηκε επιτυχώς.
Θα λάβετε σύντομα επιβεβαίωση στο email που δηλώσατε.»

Έξοδα Αποστολής:

Τα μεταφορικά κόστη υπολογίζονται βάσει του Τ.Κ. που δηλώνετε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας και βάσει του όγκου ή/και βάρους της παραγγελίας σας.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:

Ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες για τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιλαμβάνει προϊόντα τα οποία αναμένονται, η παραγγελία σας θα παραδοθεί όταν παραλάβουμε τα είδη που αναμένονται. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τους χρόνους παραλαβής από τους προμηθευτές μας και παράδοσης στην οικία σας.

Για τις μεταφορές μέσω πρακτορείου ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας.

 

Ακύρωση Παραγγελίας + -

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει αν δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας τηλεφωνικά: (+30) 6936844735 ή μέσω e-mail: info@artinamiracle.gr για την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος, επικοινωνήστε με το κατάστημα μας τηλεφωνικά: (+30) 6936844735 ή μέσω e-mail: info@artinamiracle.gr ώστε να εξηγήσετε το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Αν η εταιρία δεν ευθύνεται για την ακύρωση της παραγγελίας σας θα επιβαρυνθείτε σε κάθε περίπτωση με τα έξοδα αποστολής των προϊόντων.

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι οι επιστροφές χρημάτων γίνονται πάντα με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η αρχική συναλλαγή.

Σε περίπτωση παραγγελίας με παραλαβή από το φυσικό κατάστημά μας μετά το πέρας των 10 ημερών αυτή θα ακυρώνεται αυτόματα.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο ακύρωσης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντων + -

Για κάθε προϊόν που πωλείται από την Art in a Miracle , ο χρήστης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, συνοδευόμενο από τα παραστατικά που εκδόθηκαν, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή του αγαθού. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης ο χρήστης οφείλει να επικοινωνήσει εντός 14 ημερών με την εταιρία μας ώστε να μας υποδείξει εάν επιθυμεί να του επιστραφεί το ποσό που κατέβαλε για την αγορά ή να επιλέξει κάποιο άλλο είδος ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Πολιτική Επιστροφών + -

Επιστροφή – Αντικατάσταση Ελαττωματικών Προϊόντων

Βάση νόμου ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).

Μπορείτε επίσης να ζητήσετε την αντικατάστασή τους:
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την εταιρεία. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπό του.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας.

X